Częste pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

  


  

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będą przesyłane informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje dotyczącą dokonanego przez Ciebie zamówienia.  Proces jego realizacji rozpoczyna się po otrzymaniu przeze mnie wpłaty. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

                                                                                             » szczegółowy opis realizacji zamówień

 

Jakie występują formy dostawy?

Możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 

 Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna (przelew on-line), PayU,
  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem

» szczegółowy opis form płatności

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz osobiście odebrać zamówienie po przedpłacie i wcześniejszym ustaleniu godziny i dokładnej daty odbioru. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

  

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się ze mną jak najszybciej - telefonicznie: +48 570512344 lub mailem biuro@makramy.com.pl.  

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się ze mną jak najszybciej - telefonicznie: +48 570512344 lub mailem biuro@makramy.com.pl.  

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecam odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się ze mną telefonicznie: +48 570512344 lub mailem biuro@makramy.com.pl.  

 

» szczegółowa procedura reklamacji

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl